Translate to another language

Saturday, August 15, 2009

Visit the National Museum of Mexican Art

Save the date for our most celebrated annual exhibition!

Camino a Casa: Coming Home on Day of the Dead

September 25-December 13, 2009

Demetrio García Aguilar, Fiesta de muertos, 2008, oil on canvas, National Museum of Mexican Art Permanent Collection, 2008.275, Museum Purchase Fund

Reserve your Day of the Dead exhibition tour today! For more information or to book your tour call 312-433-3842.

Celebrating artistic excellence Elena Poniatowska to speak at the National Museum of Mexican Art and attend Aguijón Theater's 20th Anniversary Gala!

Saturday, August 22, 2009 at the National Museum of Mexican Art

Lecture (in Spanish): 1:00-2:30pm $10.00

Gala: 6:30-11:30pm $125.00

Tickets & Information: 773-637-5899 or www.aguijontheater.org

Miradas exhibition closes August 30, 2009!


About the National Museum of Mexican Art:


On December 5th, 2006, the Mexican Fine Arts Center Museum changed its name to the National Museum of Mexican Art in recognition of its 20th Anniversary and its status as the largest and leading Mexican cultural institution in the U.S. The Museum remains a not-for-profit, non-governmental organization.


The NMMA is the largest Latino Arts organization in the U.S. and the only Latino museum accredited by American Association of Museums. The NMMA presents Visual Arts Exhibitions, Performance Festivals, and Education Programs to more than 200,000 annually including 60,000 K-12 students. 90.5 FM Radio Arte is the Museum's youth-driven bilingual public radio station committed to advancing the voices of a multi-layered society through socially conscious journalism, media literacy, training and programming. The Museum's hours are Tuesday through Sunday, 10:00 am to 5:00 pm. Admission is free. For information call 312-738-1503 or visit the NMMA's web site www.nationalmuseumofmexicanart.org

=============

Invitacion:

Lea con atencion la siguiente invitacion y si le interesa, informense bien antes de decidir. Para su evaluacion e informacion.

--------

Muy buenas tardes, le escribe José Antonio Nuño, Director de Análisis de ENSURE TELECOM, empresa de telecomunicaciones con licencia 214 en Estados Unidos conformada por accionistas mexicanos con más de 20 años de experiencia en el sector de telefonía. Uno de los productos que hemos estado diseñando últimamente es una tarjeta de telefonía prepagada para comercializar en Estados Unidos, producto que pretende penetrar un mercado caracterizado por el robo en despoblado del que es objeto el usuario latino y en especial el mexicano al reducírsele drásticamente los minutos ofrecidos al generar dos ó más llamadas. Nuestro objetivo es captar dicho mercado de dos formas:

1) Con una tarjeta limpia, es decir, que no tenga ningún cargo que reduzca minutos.

2) Con un esquema de distribución basado en el beneficio a las asociaciones de migrantes al pasarles parte del ingreso para el fortalecimiento de su agrupación o como fórmula para incrementar los ingresos personales de sus miembros al convertirse en posibles comercializadores de las tarjetas.

Lo anterior sirva para dar a conocer lo que pretendemos, hacerles llegar nuestra propuesta, intercambiar ideas y ofrecerles una fórmula para que puedan incrementar sus ingresos y los de sus paisanos, proporcionando la posibilidad de un aumento de flujo en momentos de gran dificultad económica.

La página de ENSURE TELECOM es www.ensuretelecom.com y ahí pueden ustedes conocer la formalidad de la empresa y lo que estamos haciendo.

Agradeciendo de antemano la respuesta que tenga a esta petición, le saludo muy cordialmente y me pongo a sus órdenes para cualquier duda que tengan.

No comments: